Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Akhirnya Ibu Mentua Sokong Perceraian, Mahu Lihat Puteri Sarah Bahagia, Cukuplah Segala Derita Yang Ditanggung Selama Ini

Akhirnya Ibu Mentua Sokong Perceraian, Mahu Lihat Puteri Sarah Bahagia, Cukuplah Segala Derita Yang Ditanggung Selama Ini



Mungkin ramai sudah bos4n dengan konfl1k rumah tangga antara Puteri Sarah Liyana dan suaminya, Syamsul Yusof. Namun, perkongsian-perkongsian yang dibuat oleh Sarah dan ahli keluarga mereka menyeb4bkan ramai yang kembali memberikan perh4tian.

Ibu mentua sentiasa sok0ng sarah


Sal4h satu yang sentiasa menjadi sorotan ramai adalah posting yang dibuat oleh ibu kepada Syamsul Yusof iaitu


Datin Patimah Ismail apabila kerap memuat naik kenyataan menyokong menantu tersayang yang sedang berjuang untuk kebahagiaannya.


Menerusi perkongsian terbaru Datin Patimah di Insta Story, dia telah menyuarakan hasrat untuk melihat menantunya itu bahagia dan keluar dari segala pnderit4an yang dirasai.

Sokongan yang dibuat oleh isteri kepada penerbit terkenal, Datuk Yusof Haslam itu berkemungkinan susulan daripada tind4kan Puteri Sarah yang telah membuat tuntutan pencer4ian terhadap Syamsul selepas menghadapi kemelvt rumah tangga selama 4 tahun.


Lebih membuatkan pelak0n itu nekad menamatkan perk4hwinannya adalah disebabkan tind4kan suami yang mengaku telah bernik4h dengan Ira Kazar di Thailand.

Terdahulu, Datin Patimah ada melu4hkan kekcewaan dengan tind4kan anaknya Syamsul namun masih bersedia untuk memaafkan.


Namun, dia dengan teg4s tidak akan menerima Ira Kazar dan keluarga kerana telah membuatkan men4ntu serta cucu-cucu kehil4ngan kasih sayang ketua keluarga.


Datin Patimah juga dilihat begitu menyokong Puteri Sarah dan sentiasa memberikan kata-kata semangat buat pelak0n tersebut supaya kuat mengharungi dugaan ini serta berjuang untuk kebahagiaan sendiri.


Sumber: Instagram dpatimahismail

Post a Comment for "Akhirnya Ibu Mentua Sokong Perceraian, Mahu Lihat Puteri Sarah Bahagia, Cukuplah Segala Derita Yang Ditanggung Selama Ini"