Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

“Ya saya salah.. Awak mangsa..” Kesal Puteri Sarah Minta Cerai.. Tak sangka Syamsul Yusuf turun kan ego Merayu untuk…

“Ya saya salah.. Awak mangsa..” Kesal Puteri Sarah Minta Cerai.. Tak sangka Syamsul Yusuf turun kan ego Merayu untuk…



Isteri pertama Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah Liyana merayu kepada suaminya untuk melepaskannya kerana tidak rela dimadukan.


Pengumuman mengejutkan itu dibuat Puteri Sarah di Instagram selepas Syamsul masih meny.ekat nombor telefonnya.


“Kepada Mohd Shamsul, oleh kerana awak se.kat saya sehingga sekarang dan tidak ajak berbincang, saya minta lepaskan saya kerana saya tidak rela dimadu,” tulisnya ringkas.


Perkongsian Puteri Sarah itu mengejutkan ramai pihak sehingga memintanya untuk terus kuat dan tabah mengharungi d.ugaan hidup ini.


Reaksi Dari Ibu Syamsul Yusof


Rata-rata netizen tidak berpuas hati dengan t.indakan Syamsul memuat naik hantaran yang berharap kedua-duanya isterinya itu bersabar dan bertenang.


Dalam hantaran yang sama, Syamsul turut memohon doa yang baik-baik untuk mereka.


“Ini Saja Jalan terakhir..” Ya Allah.. Baru Ja Puteri Sarah Minta Diceraikan || Datin Patimah Ismail Nekad Lakukan Ini !?

Terbaru,


“Ibu akan sentiasa jadi ibu, Tak kisahla berapa kali pun kamu patahkan hatinya..” -‘ post’ ibu Syamsul Jawab persoalan sudah restui perkahwinan kedua Syamsul?..

Terbaru,


“Ya saya salah.. Awak mangs4..” Kesal dengan Tindakanya yg lalu Sampai Puteri Sarah Minta Cerai.. Tak sangka Syamsul Yusuf turun kan ego Merayu untuk…


Post a Comment for "“Ya saya salah.. Awak mangsa..” Kesal Puteri Sarah Minta Cerai.. Tak sangka Syamsul Yusuf turun kan ego Merayu untuk…"